TEGSOFT İLE CALL CENTER EĞİTİMİ

TEGSOFT İLE CALL CENTER EĞİTİMİ
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
  • 02 Ocak, 2017
TEGSOFT İLE CALL CENTER EĞİTİMİ

Üniversitemiz IP PBX santral tedarikçisi Tegsoft Yönetim ve Bilişim şirketi tarafından 22-23 Aralık 2016 tarihinde üniversitemiz tarafından belirlenen personellere Call Center Müşteri Temsilcisi ve Bilgi İşlem Personeline Call Center Supervisor eğitimleri verildi.

Firma eğitim temsilcisi Banu TIRAN verdiği eğitimde Call Center olarak hizmet verebilmek için Tegsoft PBX yazılımın nasıl kullanılacağı ile birlikte potansiyel müşteri kitlesi ile karşılaşılacak durumlar ve nasıl davranmaları gerektiği konusunda  bilgi verdi. 

 

Eğitimin sonunda katılan personellere kurumun düzenlediği sertifikalar dağıtıldı.